joi, 19 martie 2015

New books

   Recent am achiziționat ceva cărți pentru biblioteca mea, nu sunt multe, dar sper să fie bune și să nu regret. Prima din ele am comandat-o la începutul lunii. Am și citit-o deja, e vorba despre Octopussy - Cristina Boncea. Săptămâna trecută mi-am comandat de pe net romanul Exorcizat - Radu Găvan, iar acum mă laud că am toate cărțile din colecția Arven


   Îmi tot spun de ceva vreme că am deja destule volume pe rafturi și că ar trebui să le citesc pe alea înainte de a cumpăra altele. Așa că am mai redus din cheltuielile pe cărți... până azi :))
    Am dat azi o fugă până la Reșița cu Mily și am făcut cea mai mare prostie: am intrat în librărie cu bani la mine. Ce a urmat? Evident am cumpărat ceva cărți, altfel nu se putea. 


Labirintul, Evadarea - James Dashner


Urzeala tronurilor  - George R. R. Martin

   Ok, poate nu sunt multe, dar încă nu s-a terminat luna, iar lista mea cu dorințe e foarte mare. Problema e că nu prea mai am pe unde să le pun, căci rafturile sunt deja pline. Probabil am să-mi cumpăr mobilă nouă ca să am loc. Mereu promit că astea sunt ultimele cărți pe care le cumpăr luna asta. Singura lună în care nu am achiziționat cărți a fost Ianuarie, căci eram prea ocupată să scriu la volumul 2 din Ultimul avanpost. Apropo, cei ce nu ați văzut încă teaser-ul îl puteți viziona aici. 



2 comentarii:

  1. Sau acel moment cand intri intr.o librarie si nu ai bani la tine ; (( si kmg labirintul ; x cat ai dat pe el ?

    RăspundețiȘtergere