sâmbătă, 21 martie 2015

Annoyingly catchy songs

    Nu urăști acel moment când auzi o piesă întâmplător la radio, la tv sau care e atât de populară că toți prietenii tăi o cântă mereu, iar pe urmă îți rămâne întipărită în minte și nu mai poți scăpa de ea? Eu da!!!  Indiferent cât de bună sau rea ar fi melodia, îți cântă în cap de dimineața până seara, iar când reușești să scapi de ea o auzi din nou pe undeva și o iei de la capăt. Ce se întâmplă? Ei bine, fie că ne plac sau nu unele melodii sunt catchy. 



      Și eu am avut probleme cu astfel de piese care mi-au rămas întipărite în minte. Mi-ar place să spun că există un leac pentru acest virus, dar din păcate răspunsul este nu. Azi m-am gândit să fac un mic top cu cele mai enervante piese ce le-am auzit, dar fără să vreau am ajuns să le fredonez.

10. Eiffel 65 - Blue
   Sunt sigură că ați auzit piesa asta măcar o dată. Noi cei care am crescut în anii 90 ne-am săturat de ea și de videoclipul cu omuleți albaștrii foarte prost realizați. Cel puțin grafica din videoclip are o scuză, toate animațiile astea erau la început și nimeni nu știa cum anume să le folosească.



9. Carly Rae Jepsen - Call me maybe
    Când a ieșit piesa asta în 2011, nu am putut scăpa de ea nici să fi emigrat pe Marte. Orice post TV sau radio o băga în prostie. Mergeam pe stradă iar unele fete o aveau ca ringtone. A fost groaznic, dar mai rău a fost că fără să vreau am ajuns să o fredonez și eu.



8. Baha Mem - Who let the dogs out?
   În 2000 băieții ăștia au pus cea mai importantă întrebare din istorie: Care lăsași bre câinii afară? Nu știu cine i-a lăsat, dar ar face bine să-i închidă imediat. Mda, așa ne-am pricopsit cu piesa asta, sunt sigură că ați auzit de ea. 


7. Macklemore & Ryan Lewis - Thrift shop
   Să ridice mâna sus cine nu a auzit piesa asta măcar la cineva în mașină în timp ce stătea la stop, pentru că eu una am auzit-o peste tot. O avea ea melodie ceva beat fain, dar versurile lasă de dorit. Nu știu cum de a prins o melodie a cărei versuri ne prezintă ce și-a mai cumpărat un tip, dar hei... mâine am să compun o piesă cu ingredientele unei prăjituri.




6. O-zone - Dragostea din tei
   Probabil cea mai cunoscută piesă în limba română, noi o știm ca Dragostea din tei, iar restul lumii o știe ca The Numa-Numa Song. A fost pe val și la noi, a venit, ne-a enervat, am cântat-o în șoaptă să nu râdă de noi vecinii, dar azi nu mai e la fel de populară. Totuși pentru anii în care m-a torturat se regăsește în topul meu.




5. Rednex - Cotton Eye Joe

   O altă tortură a anilor 90 a fost piesa asta. Toată lumea a cântat versurile(mai mult sau mai puțin) și a dansat până nu a mai putut. Dar stați liniștiți voi ăștia care v-ați născut după 2000 căci se mai practică dansul pe la nunți, deci nu scăpați fără a auzi piesa.




4.Meghan Trainor - All About That Bass

   Uite și una proaspăt scoasă din cuptor. Sigur are un ritm super, mesaj pozitiv and shit, dar de câte ori poți auzi o melodie până să înceapă să te scoată din sărite? Mărturisesc că m-am trezit de mai multe ori fredonând piesa asta și abia aștept să-și piardă din popularitate și să nu o mai aud ever.



3.Rihanna - Umbrella

   Rihanna m-a făcut să urăsc ploaia în liceu, căci toate fetele de la mine din clasă țineau neapărat să cânte prostia asta de melodie. De ce? Nu știu, era ceva cu ella ella eh eh e. Makes no sense, right? Dar asta nu înseamnă că nu o să ți se lipească de timpan câteva ceasuri.



2. Aqua - Barbie Girl

   E un top cu annoying dar catchy songs, evident că asta nu putea să lipsească. Orice fetiță din anii 90 a cântat piesa măcar o dată prin casă, sau măcar în adolescență la un karaoke și cine nu recunoaște să-i fie rușine. Nu știu dacă există o piesă mai cheesy ca asta, dar cel puțin pentru cei de la Aqua a însemnat faimă internațională și un proces urât între Mattel(firma care produce celebrele păpuși) și MCA Records.



1.Psy - Gangnam style

   Need I say more? Fie că vorbim de ritm, videoclip, versuri(mă rog, în afară de gangnam style și hei sexy lady nu cred că înțelege nimeni ce vrea omul) totul e sucit la piesa asta. Totuși asta nu a oprit jumătate de glob să încerce dansul acela. A fost primul videoclip pe youtube care a atins 1 miliard de vizualizări, drept urmare a infectat toată lumea.






Acestea sunt melodiile care mi-au cântat în cap involuntar. Don't agree with my list? Feel free to comment :)


2 comentarii:

  1. Am reusit sa scap de Meghan Trainor - All About That Bass, dupa ce a doua zi de la citirea acestui articol, am fredonat-o in continuu, very catchy, iar acum imi suna intr-una in minte Delia cu Inimi desenate.... :-I

    RăspundețiȘtergere