vineri, 3 iulie 2015

June #wrap-up

   Dacă ar fi să analizez luna asta din punctul de vedere al unui cititor aș spune că a fost destul de slăbuță, am ajuns să citesc doar trei cărți. Totuși am compensat pe partea cealaltă, am avut două event-uri și am mai și scris ceva. Deci în final pot spune că am echilibrat cumva balanța.
    Dar hai să începem cu începutul, adică cu data de 8 Iunie când, la invitația Lorenei Lupu, am mers la Timișoara pentru a încerca o altfel de lectură. Evenimentul a fost găzduit dElectric Theatre, cărora le mulțumesc pentru ospitalitate. Mulțumesc pentru machiaj Mira Metzler Make-up Artist, dar și pentru mânușile primite cadou. A fost ceva nou și interesant să citesc fragmente din cărțile mele pe acorduri rock și m-a mirat cât de bine a ieșit acest experiment. Bine, am și ales piesele pe care le ascultam în timp ce scriam paragrafele respective din Ultimul avanpost și Neamul Corbilor.

   După cum spuneam și pe Facebook m-am apucat să scriu o altă carte care nu are nici cea mai mică legătură cu celelalte două, exceptând că acțiunea se petrece pe plaiurile noaste. Momentan nu vă zic despre ce e vorba, dar dacă e să iasă vreodată pe piață promit că o să vă anunț. Între timp am reușit și eu să vizitez satul Lindenfeld sau în traducere din germană: Câmpul cu tei. A fost până mai acum vreo 20 de ani o localitate, un sat de munte din Caraş Severin. Lindenfeld nu mai are oficial niciun locuitor din 1998, e un sat părăsit. Mereu am vrut să merg până acolo, cu toate că nu a mai rămas mare lucru din sat, are așa un aer post-zombie apocalips. E ceva interesant de văzut, dar nu recomand mersul cu mașina până acolo căci nu e drum asfaltat.
  Revenind la cărți, nu mă pot lăuda cu multe romane citite luna aceasta. Adevărul e că nu prea am avut timp. Mai nou lucrez în timpul săptămânii la o firmă, iar în weekendu-uri sunt fotograf pe la nunți. Puținul timp liber ce-l mai am îl dedic scrisului... iar când am timp mai vorbesc și cu Marius. Oricum cele trei cărți citite au fost superbe și nu cred că puteam să fac o alegere mai bună pentru acest început de vară. 


Prima a fost Identități secrete de Monica Ramirez (volumul 2 din seria Alina Marinescu). Ce pot spune despre cartea asta? Mi-a rupt suflețelul meu fragil în două, bine că am avut cu cine discuta despre ea pe facebook că simțeam că o iau razna. După o astfel de carte aveam nevoie de ceva amuzant, ceva care să mă scoată din nebunia aceea de emoții în care mă băgase Monica, așa că am pus mâna pe Nopțile amanților de Corina Ozon și mi-am mai revenit. Despre cărțile Corinei am scris mai pe larg aici, dar nu ezit să vă mai amintesc o dată de ele. 

  A treia carte pe care am citit-o a fost Anamneza de Ana Săndulescu. O carte captivantă, puțin șocantă, scrisă cu multă naturalețe. Te pune pe gânduri, te prinde repede și greu o poți lăsa din mână. Și că tot vorbeam de Ana și de cartea ei vă reamintesc că la sfârșitul lunii iunie, pe 27 să fiu mai exactă am avut o lansare împreună la Iași. Drumul a fost lung, dar a meritat din plin. Mereu am vrut să ajung la Iași, știți voi, locul de unde începe acțiunea în Ultimul avanpost. Așa că era de așteptat să dau curs invitației de-a merge până acolo.


   Mi-a părut rău că nu am putut sta mai mult, mi-ar fi plăcut să văd mai bine locurile prin care am trecut, dar poate cu altă ocazie. M-am bucurat că am avut ocazia să cunosc mulți oameni minunați în această lună și le mulțumesc că au fost alături de mine. 


3 comentarii:

  1. Am și eu pe lista de cumpărat și citit cartea scrisă de Ana Săndulescu.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am cumpărat Anamneza în format electronic :), căci nu am mai avut răbdare.

    RăspundețiȘtergere