joi, 9 iulie 2015

Gugulan Rock!

   Cred că nu mai e pentru nimeni un mister că toate romanele mele le-am scris în timp ce ascultam muzică rock/metal. Eu și muzica asta ne știm de ceva ani, mai precis de prin 2005(e la dracu, sunt fix zece ani). Am făcut cunoștință într-un bar din orașul meu natal și a fost dragoste la prima vede...ascultare. Barul de care vă vorbesc se numea Rockland, iar aici am avut ocazia să fac cunoștință nu doar cu muzica bună, dar și cu oameni minunați. Am păstrat amintiri frumoase din acei ani și cred că perioada mea de adolescență ar fi fost destul de boring dacă locul acesta nu ar fi existat. Tot acolo l-am cunoscut și pe Marius, iar pentru că am început postarea cu amintiri din acea perioadă vă las și o poză cu noi, făcută prin 2006 la Rockland. (încercați să nu râdeți prea mult ;)



   Moving on. Din păcate barul s-a închis în primăvara anului 2006, dar legăturile formate acolo între anumite persoane s-au păstrat și în zi de azi. Drept urmare, oamenii ăștia minunați de care vă vorbeam la început au fondat Gugulan Rock, iar principalul lor obiectiv e să aducă muzica bună cât mai aproape de inimile gugulanilor
  Așa că vara asta, în august ca să fiu mai exactă, sunteți cu toții invitați să luați parte la un festival de zile mari. Gugulan Rock Festival 2015 începe pe 7 August și ar fi păcat să-l ratați având în vedere că formațiile ce vor urca pe scenă sunt foarte bune. KEMPES, BUCOVINA (Iasi), SEVI (Sofia), INDEFIANCE (Arad), RAZNA (Bucuresti), ARACHNA (Dragasani), SONATIC (Timisoara), INVADER (Lupeni), SENS UNIC (Resita) si POSTA MARE (Timisoara). Plus un concert aniversar al formației ANTARES din Caransebeș, reunită special pentru acest eveniment, mai multe concursuri distractive cu premii, o tombolă, iar la final un foc de tabăra.
    Vă las și afișul ca să vedeți că nu vă mint. Am zis să fac postarea de acum ca să aveți timp să includeți în planurile voastre de vacanță și Caransebeșul. Deci ne vedem la Gugulan Rock!




Un comentariu:

  1. Categoric si faptul ca acolo unde se tine concertul este si o priveliste extraordinara cu tot caransebesul,ar fi pacat sa-l ratati..:)

    RăspundețiȘtergere