marți, 12 iulie 2016

Da, mamă! Încă mă uit la desene!

   A început isteria cu Pokemon GO și da... mă joc și eu. Cu toate astea postarea de azi nu se leagă prea mult de acest joc și de faptul că mi-a adus aminte de copilărie și de toate desenele / serialele mișto ce au făcut ca perioada aceea să fie magică.  
   Încă mi-o amintesc pe mama cum zicea ea pe atunci abia aștept să crești, să nu mai stai cu ochii în televizor sau crești tu mare, îți trece dragul de desene. La fel ziceau toți căci veneam de la școală și aprindeam direct televizorul și mă pierdeam cu orele în fața lui urmărindu-mi eroii preferați. Am crescut. Am 26 de ani și ghici ce? Da, mamă! Încă mă uit la desene. :))
  Acum vin de la muncă deschid calculatorul și mă uit pe net în timp ce mănânc sau fac altceva. Până și când scriu mă mai uit la desene. De ce? Pentru că mă liniștesc și mă calmează. Pentru că prefer de o mie de ori să urmăresc personaje imaginare decât rahaturile gen Măruță sau Acces direct ce se dau la TV în ziua de azi. Așa că azi m-am decis să vă arăt și vouă câteva din acestea.


10. Centurions 




9. The real adventures of Jonny Quest


8. DragonBall Z




7. Galtar and the Golden Lance



6. Pokemon 



5. Captain Planet 


4. Pirates Of Dark Water




3. Mighty Morphin Power Rangers



2. X-men




1. Sailor Moon


   Noroc cu Sailor Moon la final că poate credeați că sunt băiat. Adevărul e că mi-au plăcut mai mult desenele de acțiune / SF / fantasy, decât celelalte. - asta explică multe :)
   Bine, ar mai fi și cele de pe Cartoon, gen Dexter, Ed, Edd and Eddy, Johnny Bravo, sau de pe Fox Kids (Copiii de la 402 sau Louie). Recunosc că eu la unele din ele mă mai uit și acum, mai ales de când s-a lansat Sailor Moon Crystal.
   Voi la ce desene vă uitați când erați mai mici? Sau mai bine spus la care încă vă uitați?

6 comentarii:

  1. Eu ma uit la Masa si ursul. Am 31 de ani. Si maica-mea se uita. Deci...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma uit la tot ce prind :)) Din fericire are cine sa ma tina la curent cu noile desene, asa am ajuns sa stiu ca viata mea este o combinatie intre Jhonny Test si Phineas si Ferb. Pentru Power Rangers nu stiam ca exista o varianta asa veche, eu am vazut doua mai noi.
    Cat despre Sailor Moon, ei bine va ramane mereu obsesia mea vesnica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că e chiar prima versiune ce a apărut (la noi cel puțin). Și mie îmi place J.Test :)

      Ștergere
  3. Chiar asa Lavi? Cum ai putut sa n-o pui si pe Sandy Bell in top?
    Iar de Sailor Moon stie cam toata lumea, imi placea atat de mult incat ma uitam pe RTL in fiecare dupa-amiaza :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am pus Sandy Bell pentru că nu mi-a plăcut. Nici după Candy Candy nu m-a omorât, iar alea cu prințese de la Disney erau ultima opțiune (până să apară Mulan, aia mi-a plăcut).

      Ștergere