marți, 17 noiembrie 2015

Bleed Your Eyes #Gugulan Rock


   Salutare! Am zis că fac postarea asta ieri, dar a fost luni... iar luni nici iarba nu crește. De când cu postările video pe Youtube am cam ignorat blogul, dar azi facem o excepție, mai ales că în weekend am fost la un concert și m-am încărcat de energie pozitivă.
   Dacă vă aduceți aminte vă povesteam eu în vară ca s-a organizat în micul meu oraș un festival rock și tot atunci ziceam că abia aștept august 2016 ca să particip din nou. Poate că voi cei din orașele mai mari aveți astfel de evenimente mai des, dar aici sunt cam rare și cred că ar putea fi ridicate la rangul de sărbătoare. Lăsând gluma deoparte, cei de la Gugulan Rock (aceeași oameni minunați ce au organizat și fest-ul) au decis să facă așteptarea mai ușor de suportat și ne-au servit o mică mostră de distracție ca să ne mai domolească până la vară. Așa că sâmbătă am avut pare de un concert marca Bleed your eyes (formație de melodic deathcore/metalcore din Timișoara).
   Inițial totul trebuia să se desfășoare pe 31 octombrie, dar în urma tragediei din capitală s-a decis amânarea concertului pentru data de 14 noiembrie. Nu s-a pus problema de supărare, toată lumea a înțeles și a apreciat gestul. Mai mult sâmbătă s-au putut dona și bani pentru victimele de la Colectiv. Un gest frumos având în vedere că oricine a făcut o donație a participat la o tragere la sorți având ca premiu un album Goodbye to gravity. 
   Revenind la concertul celor de la Bleed your eyes, mărturisesc că m-am simțit bine și chiar mi-a plăcut. Am lăsat deoparte micile dificultăți tehnice pe care le-au întâmpinat membrii formației. Nici publicul prezent nu a părut să țină cont de ele căci energia pozitivă a băieților din formație i-au făcut pe toți să cânte și să se distreze împreună cu ei. Da, s-a simțit că sunt la început și că mai au ceva de învățat, dar totodată ți-ai putut da seama că băieții aceștia pun pasiune în ceea ce fac și câteva obstacole minore nu au să-i oprească. Bravo lor!
   Atmosfera de sâmbătă a fost întreținută și de cei de la Pyraessence care au făcut în fața localului un spectacol magic cu foc și diverse jonglerii. Și da! S-au luat toate măsurile de siguranță, iar demonstrația a avut loc afară în aer liber și nu s-a întâmplat nimic rău.
   Sper ca până în vară la fest să mai avem parte de mici surprize din partea celor de la Gugulan Rock. Până atunci vă las o piesă a celor de la Bleed your eyes să vă faceți o idee despre cum a fost sâmbătă la concert. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu