miercuri, 28 octombrie 2015

Making of - Zona Zero (book trailer)

2 comentarii:

  1. În primul rând, vă felicit pe tine și pe cei care au participat la realizarea trailer-ului - pe care abia aștept să-l văd. Acest making of mi-a stârnit așa o stare ciudată de interes pentru carte, cum nu mi s-a întâmplat la Ultimul avanpost. Poate și pentru că se apropie Halloween-ul, iar zombie fac parte din sărbătoarea asta. În al doilea rând, nu știu dacă ți-am spus vreodată chestia asta sau dacă ai mai citit-o de la cineva, dar îți admir foarte mult dedicarea pe care o ai pentru realizarea acestor trailere. Se vede munca și truda pe care o dai/dați pentru realizarea cât mai bine a tuturor celor care au apărut până acum, așa că nu cred că aș reuși vreodată să aleg un trailer preferat. Consider că ar fi o jignire adusă persoanei tale, dar și a celorlaltor persoane. Nu știu, dar îmi place foarte mult faptul că nu decupezi niște secvențe din filme/seriale, le îmbini și astfel îți realizez un trailer în doar câteva ore, ci îți faci ceva personalizat.
    Nu am spus chestiile astea ca să mă dau pe lângă tine, să am ceva de câștigat sau mai știu eu ce - nu te cunosc personal, nici tu pe mine, așa că nu văd ce aș putea câștiga din cuvintele de mai sus -, ci e doar purul adevăr. Frate, muncești pentru cărțile tale, în afară că le scrii, și asta îmi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În numele echipei îți mulțumesc pentru cuvintele frumoase! Mă bucur că îți plac. Într-adevăr în spatele unui clip de 1 minut e multă muncă și bâlbe pe măsură. Sper ca și trailer-ul final să fie pe placul tău. Abia aștept să aud părerea ta când citești Zona Zero. :)

      Ștergere