marți, 28 iulie 2015

Ultima Vrăjitoare din Transilvania #fangirlmoment

    Înainte să încep postarea propriu-zisă am deci să clarific un lucru: am și eu momentele mele de fangirl... duse puțin la extrem. Da, știu că am scris cărți și ar trebui să am un comportament mai sobru(so I have been told) și ar trebui să fiu mai bla bla ceva bla... Dar adevărul e că atunci când găsesc ceva ce îmi place, fie că vorbim de cărți, muzică, filme, seriale, crenguțe de brad, etc. simt nevoia asta acută de-ai convinge și pe cei din jur că lucrul descoperit de mine e nemaipomenit și nemaivăzut. De curând am văzut pe Facebook că boala asta se numește fangirling, so here I go:



   Să începem cu începutul, să o luăm în ordine cronologică, adică să ne întoarcem într-o zi plictisitoare de vară, pe la sfârșitul lui Mai 2013, mai exact în momentul în care cineva din lista mea de prieteni a dat share unui trailer al unei cărți de care nu auzisem până atunci: Ultima vrăjitoare din Transilvania. Evident că mi-a plăcut, m-a făcut curioasă și mi-am comandat cartea. Și voi puteți comanda primele 2 volume de aici



  29 Mai 2013 - momentul exact când primele 2 volume din trilogie au ajuns la mine(știu sigur căci am pus poza pe Facebook imediat, iar azi am verificat data). Evident că m-am apucat de citit imediat, iar după primele zece pagini am știut că avea să fie o călătorie minunată, am știut că am să mă îndrăgostesc iremediabil de unele personaje, am știut că vor fi momente tensionate, că mă vor enerva unele personaje, etc.
   Ceea ce nu am știut pe 7 Iunie 2013, când am terminat de citit cele două volume, era cât voi fi nevoită să aștept după ultimul volum. Am așteptat eu ce-am aștepta, am mai dat mesaje pe la editură, am mai intrat pe site să văd dacă au vreo dată stabilită(mi-am comandat din greșeală alte cărți, dar ce să faci, nu m-am putut abține).Caut autorul pe Facebook, dar nu e de găsit. Întreb în stânga, întreb în dreapta, dar nimic. Apoi am zis că na... când o fi să apară, o să apară și asta e. 
   8 Mai 2014 - momentul acela când tu te duci la o lansare a Cristinei Nemerovschi și afli că ea și Anna Vary e una și aceeași persoană....



    Normal că după momentul acela am vrut cartea și mai mult. Problema era că prea puțină lume știa de  secretul Anna Vary = Cristina Nemerovschi, deci nu prea am avut cum să o tot stresez în mediul online să scrie cartea mai repede, dar vai.... 9 Martie 2015 un articol pe un blog dă sfoară în țară și adevărul se află. Bine asta nu m-a afectat pe mine personal cu nimic, ba chiar m-am bucurat căci Cristina și-a asumat cărțile și a promis că ultimul volum va apărea în această vară.



   28 Iulie 2015 (acum o oră-două) pe pagina de Facebook a autoarei am văzut anunțul cum că într-o săptămână o să fie gata și cartea, iar asta m-a dat peste cap.  Respiră adânc! O să fie bine... Nu știu câți dintre voi ați citit seria asta, dar vă asigur că merită. E al naibii de bună! Deci vă imaginați reacția mea când am aflat că așteptarea a luat sfârșit? Adică, finally, am să aflu deznodământul unei povești nebune ce m-a ținut ca pe ace. Am să pot ține în mână ultimul volum? Adică really? I just can't even right now... Oh, and Mr. Voicescu I'm ready to order now!
  


3 comentarii: